Neyvyčajný zážitok

Tento článok sa síce nebude priamo tak týkať stávok, alen okrajovo sa ich predsa len týka, lebo budem písať o kasíne, konkrétne o jednej príhode, ktorú mal môj kamarát. Žije v Anglicku a často sa s ním nevidím, preto keď ho boli minule kamaráti pozrieť, tak si trochu vypili, a povedali si, že pôjdu do kasína. Rozmenili si asi 5 libier za žetóny a vydali sa hrať ruletu. Keďže mali trochu povznesenú náladu, rozhodli sa vsadiť najmenšiu možnú čiastku na jedno jediné číslo, a to bola jeho šťastná číslica – sedmička. Vsadili najmenšiu čiastku, lebo tam plánovali chvíľu pobudnúť a nechceli všetko prehrať hneď na prvý raz. Stávky boli uzavreté a gulička sa začala odrážať v točiacom sa kolese. Verte či nie, tá sedmička im presne padla, a oni za tých pár vsadených pencí, vyhrali viac ako 30 libier! Tomu hovorím šťastie. 🙂 Samozrejme, že vedeli, že takáto náhoda sa tak skoro nebude opakovať, tak všetko ihneď zamenili za reálne peniaze a šli si dať dobrú večeru. Keď som to počul, tak som tomu nemohol uveriť, a asi najviac ma mrzí to, že ja som pri tom nemohol byť, lebo som mal nejaké záležitosti, ktoré som musel riešiť doma. Nabudúce avšak už idem určite s nimi, lebo takej dobrej partii ako sme my, sa určite prihodí opäť nejaká takáto kravina.

Neyvyčajný zážitok

Leave a comment